{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Saturday 27 April 2013
Si pemalas, 19:33, 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum gais.
hmm hai here budak pemalas nak update dah meng-update blog nye. heehee. Well aku rasa semua student tahu now tengah mid year exam fever rite. Sekolah aku minggu depan start exam maybe. K boleh nampak kan kat sini yang aku ni pemalas even minggu depan exam but still boleh ngadap laptop haha wateve. Tapi kan macam mana nak sedar kan diri sendiri untuk jadi rajin eh? pernah lah aku merajinkan diri buat latihan dalam buku exercise tu tapi berapa hari jea tahan lepas tu dah malas. Benda ni Penyakit maybe, hak. Aku malas ler nak cakap "Exam kali ni aku nak buat betul2" sebab aku tahu lh aku ni jenis camne, boleh pakai ke aku cakap ayat tu. Best kan jadi budak pandai, belajar sikit jea dh pandai maksud aku senang faham, ingat. Best nye ! hmm 

this haha

← Newer PostOlder Post →