{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Friday 22 February 2013
Pengalaman, 15:15, 2 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum.
it's been a long time no update! Hmm takde benda nak tulis . Nope nope act aku nak tulis pengalaman aku hidup berpindah randah dari sekolah saikhad >> teknik jasin >> saikhad. haha i'm pretty sure ade jugak certain2 ppl kat luar sana jadi macam ni kan? Memula semangat nak keluar dari sekolah lama, but lepas masuk sekolah baru nak masuk sekolah lama balik. Normal lh tu kan, lagi2 yang duduk asrama for the first time bila pindah sekolah baru. It's torturing from deep inside kot aku rasa. Lagi2 minggu first, everything new!

Hmm tapi bila naik minggu kedua aku dh rasa ok sikit Thenn the happy+sad+donno what to feel moment when both of ma parents datang sekolah minta berhenti. *memang aku yang cakap nak pindah. then esok dh boleh keluar, and aku masa tu like "huh? betul ke? 1 hari je ke kena tunggu?" . Sebelum keluar tu aku dh peluk2 akk dorm, akk2 yg aku rapat, dan budak2 f4 yang lain. k sampai sini je kot aku cerita, sebab aku ade rasa menyesal sikit keluar dari sekolah teknik tu, adelah sebab2 peribadi. Taknak ingat lagi kat sekolah tu. Nanti rasa menyesal datang sikit demi sikit. hoho. 2 ke 3 minggu kot aku ambik masa nak tenangkan fikiran lepas keluar dari teknik tu. Otak aku serabut pikir hal sekolah.

k btw aku dh lama tak buka lappy, sebab tu lah lama tak update. Memandangkan dah bukak ni, edit blog lah sekali, dh bosangg tengok blog design lama+sama. hakhak *batuk




okayy lah wak. bai. wassalam.


← Newer PostOlder Post →