{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Sunday 11 November 2012
rumah kawinn., 16:34, 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

800 x 300
sape nak komen jea :

click image > copy image URL

lame gak tk upadate blog ni..  3 hari lepas memang aku jarang dekat rumah cause kena ikut ibu pergi rumah nek, ade keje kawin.  Abang Daniel dgn Kak Zana.

ni gambar kad sane.. Anak2 buah kena pakai baju same :

sebenarnya ade lebih daripada ni tapi dyorang tak masuk. mane tah pergi..

Hmm aku belah kanan tepi sekali yang diri tu.. Nampak gemuk kan, adik sedara aku pun tegur camtu.. eyyhh ni sebab kipas angin tu ade kat sebelah aku, and kipas tu meng-ala dekat aku, so maybe angin tu tiup baju aku sampai nampak mengelembung.. agak benci gambar ni tapi suke gambar ni. cane tu? hee stop here k bai.







← Newer PostOlder Post →