{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Friday 20 July 2012
Salam Ramadhan :), 03:51, 0 comments
Assalamualaikum..

Aku minta setangkai bunga segar dari Tuhan,
Dia beri kaktus berduri,
Aku minta rama-rama,
Diberinya pula ulat berbulu,
Aku sedih dan kecewa,
Namun kemudian kaktus nya berbunga,
dengan indah sekali & ulat itu pun menjadi
kupu-2 yang cantik,
Itu lha cara Allah, indah pada masa yang ditetepkannya,
Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan,
tapi dia memberi apa yang kita perlukan,
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK
pada semua umat Islam,

Moga Allah beri hidayah Islam Iman Ihsan & kekuatan
meneruskan kehidupan.





eh malam ni dah terawih.. onl fescebuk td, dekat home penuh status-2 pasal puasa Besok. Same goes with twitter. act Isnin ni aku Pra-Trail PMR, so doakan aku dgn tenang menjawab nye ye *.*

p/s : button 'R' kat lappy ni ad problem, susah betooii nak mentaipnye -.-'

← Newer PostOlder Post →