{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Friday 1 June 2012
Super Spontan, 12:15, 0 comments
Assalamualaikum.
Hei tido la , tak reti offline ke ? , tido laa wak , p tido . k ni semua ayat budak budak fb tegur aku td.. mentang-2 aku online pukul 2 , 3 pagi . sume nak tegur aku mcm tu , dengan salam tak bagi , main tegur aku cam tu jaa . sakit hati >3< act buku aku tak bukak lnsung cuti 2 minggu ni. so? lahh sekolah nnti tiap hari buka kan.. heyyo berbalik pd tajuk. SuperSpontan ! memang daebak ! daebak ? hahaha . serious aku tak tahu ape maksud die. jumpe perkataan tu bersepah kegkadang kat twitter and fb . prkataan korea rite? aku bukan k-poppersss tp aku tkde lh smpai anti k-pop mcm ZedZaidi tu. Menempah maut betul die tu pergi tweet mcm tu psl k-pop. gila beriban peminat k-pop kat Malaysia ni but dia still berani tweet cenggitu . wahaha Tahniah lh ZedZaidi sebab salah tempat tunjuk berani..

Eh lari topik lagi -.- siape tengok Final SS td? mesti ramai kan.. kelakar gile gile gile. ehehe.. Tahniah Zizan sebab menang. n Johan naib. lol tp aku anggap Jozan yg juare. memang ohsemm gila cara zizan dgn johan peluk sebelum n selepas diumumkan juara tu. terserlah persahabatan ! zizan nmpk manja mase letak kepala dia atas bahu johan. Johan steady gila. dia senyum je mase tu (y) hoho. aku dah over pulak dengan Jozan lepas tengok final ss td ._. here I wish I could have One Bestfriend that understant me whenever I'am crying or happy. Always beside me :o cewahh tp aku maksud kan ape aku tulis tu..

Ohh cakap psl bestfriend ni. 1 je aku taknak ade dalam diri dia. itu ialah Cakap Lepas <--- eee sakit hati ni. cube berlapik sikit bile bercakap. taktahu ke hati manusia boleh terguris? hmm. kalau boleh aku nak panjang kan lg entry ni.. tp idea stakat ini saje le. k sebelum mengundur diri boleh tak korang mention aku dlm tweet korang tuhh? boleh lh boleh lh *buat muka comel . senang follow terus aje kan . ehehehe this is my twitter btw :) tunggu Awak kat sane :p act aku nak upload gambar zizan dgn johan tp line Broadband betul betul laju malam ni *menangis . nnti line dah ok aku edit entry ni tok upload gambar dyorang. huhu

p/s : aku tulis pasal Jozan je mcm dlm SS ade Jozan je XD

Labels: , ,


← Newer PostOlder Post →