{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Friday 8 June 2012
Aku., 16:59, 0 comments
Assalamualaikum.
serious aku lapar ni :| tengah tunggu ibu aku balik beli sarapan. Hmm aku tengah tengok cite Aku Ada,Kau Ada ? best gile kot , kelakar, sweet semua ada (y) dalam cite ni Shaheizy Sam comel kot , smart pon ade , hehee, aku.. Hmm.. Aku , Hmmm . eh takpe lh.k meh sini aku cite bio aku.

#yahh well nama aku Ilya Hamizah bte Mohd Hafiz (Eh tp dalam i/c Iylia bukan ilya)

#Agak pembaran, Penakut (aku cepat marah even benda tu kecik, aku pon cepat kecik hati, kata hati perempuan kan)

#Aku suka kawan yg banyak cakap (bukan yg cakap tak henti, maksud aku senang ajak berbual, sebab aku tak banyak cakap)

#Aku tak suka sgt baca novel *eh ni pon nak bgtahu ke? (novel panjang beb, komik aku suka lh, sedangkan baca buku sekolah pon aku boleh tertidur inikan novel)

#Aku nak pakwe yg tinggi, putih yg biasa-2 jea, Bukan Playboy, faham aku, terima aku seadanya (yg putih biase-2 jea tu sebab nnti kalau aku dgn die , aku nampak lagi putih sikit, nampak permainan dia? )

#Aku tak suka lelaki tegur aku guna perkataan 'kau aku' tetibe, cuba lembut sikit dengan perempuan. (kalau perempuan yg tegur mcm tu adat lha kan)

k tu je kot. takde ape sgt psl aku ni nak didiscribe kan. ohh ye, eh takde apelah. kbai~ Assalamualaikum

← Newer PostOlder Post →