{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Saturday 30 June 2012
Esok Birthday aku :D, 03:22, 6 comments
Assalamualaikum.
jawab jawab. wehh esok birthday aku. tp aku ada sikit terasa mcm *ehh birthday aku tak penting pun bg kau kan?* bila aku cakap esok birthday aku then die mcm mayat hidup takde respon. Kecik hati k. lews. hmm semalam kan bersamaan hari Jumaat , Fitri call aku wehh.. aku nak cakap kat die hari Ahad ni birthday aku, tp terlupa sebab agak segan bila on call dgn die. hahaha aku gedik. lol memang aku suka ramai orang wish n ingat birthday aku, rasa dihargai *bluekk . serious aku suka.

--> diejah --> rozita --> hani --> putri dah wishh kat wall aku.. eh putri lebih kepada memperli , sebab ayat die takde pun aku bace 'Happy Birthday' well budak tu senget. hmm dah takde iiiiiiiidddddeeeeaaaaaaaaa -, aku selalu fail bila nak tulis entry pepanjang ni. btw aku berharap sempena aku makin tua ni, aku dapat perbaiki perangai aku yg mcm 'pembaran' ni. kalau nak di listkan ape yg aku nak ubah memang banyak ahh. lol aku malas nak tulis..

p/s : I didn't change, I just grew up. I learned what's best for me and if that means I have to lose a couple people to get to where I need to be, then I'm actually okay with that.

← Newer PostOlder Post →