{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Wednesday 6 June 2012
10 fakta tentang aku., 20:10, 0 comments


Assalamualaikum.
wehh cuti tinggal 3 hari jea :( tak sanggup nak naik sekolah pastu dapat result *nampak sgt result aku teruk kan. Eh harap jangan lerr. cuti 2 minggu ni 1 buku pon aku tak bukak. Aku
rajin? thnk you :) pagi tadi kena bebel dgn ayah sebab tak bace buku cuti ni. ayah aku membebel tau. kau ade? *gelak belagak. hmm memandang kan dah lama aku tak update blog. takde idea ler ._. so aku bgtahu 10 fakta tentang aku jela eh.

1. Aku tak suka membaca kalau panjang sangat.

2.lagi lagi novel.

3.Aku suka berjalan.

4.tak suka duduk rumah.

5.duduk rumah bosan wehh.

6.dah gila tweet sekarang.

7.selalu mandi lambat.

8.tak suka tidur *menipu disitu

9.pandai Mathematic *menipu yg melampau

10. k dah habis :)

tu suma fakta tau wakk . Ehh aku tengah lepak Twitter ni. tweet jom ... @IyliaHamizah


*twitter ni ibarat diary public bagi aku^^ sukati ak jaa nak tulis apaa

← Newer PostOlder Post →