{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Thursday 4 August 2011
sukesuke (!!) -no problerm .., 23:31, 0 comments
Happy Girlzz


salam ..harini hari ke 5 kite semue puase ..amacam ? ade peno ?kayy nak cer neh ..tittle aku , *sukesuke* kan ..knp ? sebap aku baru dapat fulus ..eleyh ..RM10.00 hengget jea kodd ,sebap aku tolong aya aku raik kertas pekse ..bape helai jea kodd ,kan bagos kalau selalu mcm ny ..HAHA ..kayy lepas tuu ,aku happy sebap ,puase lha ..berlapar ,haus ,letih ,sume ade kan ,tp tuu tak bole jdk alasan pd umad islam .. HEHE .. besh kan time berbuke samesme ngan family ..dapat berkompol ramai-2 ,lg-2 biler balek ruma nek ,wahh lg besssshh !!


-kayy pasal problem aku tana cer ,buad serabod kepala otax jea kan ..biarlha dyorang ..
smalam aku dengar ceramah .. wahhhhh ..ustaz tuu cakap .. *pd bulan ramadhan ni,segale dose-2 kite terhapus dengan amal ibadah,tp ALLAH tak kan hapuskan dose hamba-2 nyer yg memutuskan hubungan silaturrahim*

-makne : ALLAH tak kan ampunkan dose org yg bermusuh musuhan ..



*siape mule dulu*  >,<  Ala jangan laa marah saya.aq naek mara lha bilerr ingat balek ..HEHE ..okayy lha ..selamat berpuase ,

Muallimin Mansor   arh cute !  kayy bubye ..

← Newer PostOlder Post →