{Ilya
Hamizah}

●Sometimes we don't need people to make ourself happy●


tagboard.

links.
refreshtwitterfacebookinstagramfollowtemplatepattern

Thursday 21 July 2011
blog bertuka wajah ..., 04:04, 0 comments
assalamualaikom  :) korang sehad ? sekarang 6:51 ..time aku baru habes edit blog n tamba apeape y patot  ..rase best kan biler tngok blog sendiri cantek ..korang pon mesti rase mcm tuu right ..post kali ni saje nak ucapkan terima kasih pade tuantuan blog y menyediekan tuto ..senang aku nak cantek kan blog aku ni (:  mood: happy lha jugax ..>.< macammacam aku tamba supaye blog ny cantek ..tp tak cantek mcm blog korang ..bnyk bende lg aku tak tahu ..sebenarnye esk aku exam tau ,tp d'sebap kan blog aku ni dha usang ..so tak sedap mate memandang ..aku pon hias lha ..berejamrejam nak edit blog tau ! penat ..but puas hati siked lha .. biler siap 9ty ,aku tersenyumsenyum mcm baby kat bawah ni .. *hahah* las say : yeah ! blog aku bertuka wajah ,9ty aku edit lg supaye b'tmba cantek *eah tak pena puas kan aku ni* hee ..okayy bubye ..'
</div>Gambar lucu Bayi Lucu Lagi Senyum | Foto Lucu | Kartun lucu | Gambar Humor

← Newer PostOlder Post →